Beste Golfer, Golfster,
We maken als Golfclub de Lage Mors graag van de gelegenheid gebruik om je enthousiast te maken voor onze laagdrempelige en gezellige golfclub.
Dat doen we door je te informeren over hetgeen er door de wedstrijdcommissie georganiseerd wordt. Er is “voor elk wat wils” en zeker ook voor de starters.
Als de klok op “zomertijd” staat:
  • Op dinsdagavond een inloopavond. (DAG = Dinsdag Avond Golf)
Flights met beginnende golfers waarbij een meer ervaren speler is ingedeeld.
er worden negen (9) holes gespeeld.
Geen competitief doel maar bedoeld om andere golfers te leren kennen en wat extra regel- en etiquettekennis op te doen.
De spelvorm is nooit individueel maar gebaseerd op een teamscore waardoor er geen prestatiedruk is.
Afsluiting met een goedbezochte nazit.

• Dan is er de Challenge tour voor de hogere handicappers (handicap 32 t/m 54)
1 x per maand een 9 holes wedstrijd spelen waarbij er ook een ervaren speler meeloopt.
Prima gelegenheid om je spelplezier te vergroten en andere mensen te leren kennen.

• Gedurende het hele seizoen worden er ook funwedstrijden georganiseerd, waaraan iedereen kan meedoen. Met leuke gevarieerde spelvormen, veelal in teamverba

• Voor de gevorderde spelers zijn er ook wedstrijden zoals de Maandbekerwedstrijden, Matchplay-kampioenschappen en het Clubkampioenschap Strokeplay.
Hopelijk hebben we je enthousiast gemaakt en kunnen we je als je zover bent verwelkomen bij de wedstrijden. In de wedstrijdkalender zie je op welke data de wedstrijden worden gespeeld.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust aan de wedstrijdcommissie. Dat kan het beste via de mail: [email protected]

Tot ziens in de baan!
De wedstrijdcommissie.