Aantal nieuwsberichten: 5

13-03-2024   Wedstrijden CK matchplay
De wedstrijdcommissie heeft de indeling van de wedstrijden voor de duo matchplay, de single matchplay heren en de single matchplay dames in de e - golf 4U applicatie gepubliceerd. Voor het sprelenvan de wedstrijden dienen de deelnemers zelf de afspraken met elkaar te maken. De eerste ronde moet voor 30 april zijn afgerond. Veel speelplezier.
07-03-2024   Stukken ALV 14 maart
Op het beloten deel van de website (ledenlogin) vind u de stukken voor de Algemen Ledenvergadering van 14 maart. Achtereenvolgens:
  • de conceptagenda
  • de concept notulen van de ALV van 15 maart 2023
  • het bestuursverslag en commissie verslagen
  • het jaarverslag en de begroting
  • de brief van de commissie onderzoek jaarstukken
  • het voorstel samenstelling bestuur
Tevens is er voor het geval u niet bij de vergadering kunt komen, maar wel uw stem wilt uitbrengen een volmacht, om een ander lid namens u te laten stemmen.

03-03-2024   UITNODIGING
Aan de leden van Golfclub de Lage Mors Delden ,3 maart 2024

Betreft: Algemene Ledenvergadering.

Geachte leden,

Het bestuur nodigt u uit om de aangekondigde Algemene Ledenvergadering van Golfclub de Lage Mors bij te wonen. Deze wordt gehouden op donderdag14 maart a.s. vanaf 19.30 in een zaal van het Apart Hotel Delden.

De agenda en de overige stukken voor de vergadering zijn geplaatst op het ledengedeelte van onze website onder ALV. U wordt er op gewezen dat ten aanzien van het agendapunt samenstelling bestuur een statutaire regeling van kracht is.

Teneinde de vergadering effectief en efficiënt te laten verlopen, verzoekt het bestuur u vriendelijk uw eventuele vragen over de agendapunten schriftelijk voor 14 maart a.s. in te leveren via [email protected] .

In verband met de te reserveren zaal en de koffie graag even per mail opgeven of u komt.

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn en wilt u toch uw stem laten horen, maak dan gebruik van de volmacht, vermeld op het volmacht formulier op de website.

We zien u graag op 14 maart in het Aparthotel .

08-10-2023   Overissels Golf Kampioenschap 2023

Overijssels Golfkampioenschap 2023.

Het zit er op; maanden van voorbereiding hebben geresulteerd in een onvergetelijke golfdag op Golfbaan de Lage Mors. Het weer werkte mee op deze zondag
en met de uitstekend geprepareerde baan en de juiste sfeer bij de deelnemers en de zorgzaamheid van de vrijwilligers kunnen we terugkijken op een
prima Overijssels Golfkampioenschap, waarvoor baan en club veel complimenten hebben ontvangen.

Zonder iemand tekort te doen willen we in het bizonder de 50 vrijwilligers bedanken; zonder hen zou een evenement als dit OGK niet te organiseren zijn.

Ondanks dat we op onze eigen baan hebben gespeeld zijn we als team geen winnaar geworden, maar een 6e plaats, boven de Twentsche en Hooge Graven is de beste uitslag ooit.
Met dank aan Gerrit Hofmans, die een analyse heeft gemaakt van de scores tijdens de OGK op GcdLM in 2014 en 2023 (zie uitslag). De gemiddelde score in 2023 bedroeg 82 slagen voor de heren en 93 voor de dames, vrijwel identiek aan 2014. Afgezet tegen de individuele WHS is baanmanagement niet de sterkste kant van de deelnemers geweest.

De vlag is gestreken, opgevouwen en wordt binnenkort overhandigd aan GCZwolle, die de organisatie overneemt voor 2024.

Erik ten Hove
Secretariaat GCdLM

27-02-2021   WHS Handicaptabellen
Aangepaste handicaptabellen

Met de invoering van het nieuwe wereldwijde handicapssyteem (WHS) per 1 maart zijn ook de handicaptabellen voor onze baan vernieuwd. Bij de tab "Baan" vind u de nieuwe WHS handicaptabellen De lage Mors voor zowel dames als heren. Deze tabellen gelden vanaf 1 maart 2021.