Golfclub de Lage Mors NGF

NGF-competitie

In Nederland doen elk jaar ongeveer 17.500 golfers mee aan de Voorjaarscompetitie van de NGF. Dit jaar heeft de golfclub De Lage Mors vijf teams ingeschreven en die uitkomen in de verschillende competities en klassen. Een vaak gestelde vraag is wanneer mag je nu competitie spelen. Ten eerste moet je dus lid zijn van een golfclub, daarnaast dien je een handicap te hebben van maximaal 45.0. De club kan een club zijn die op een vaste baan speelt maar het kan ook een vereniging zijn zoals ANWB Golf of GVN.

De Technische Commissie (TC) van de golfclub draagt er zorg voor dat de teams en haar spelers op de juiste wijze bij de NGF worden ingeschreven en dat zij deel uit maken van een team.

De inschrijving voor de NGF- voorjaarscompetitie wordt vaak eind juni opengesteld zodat jij jezelf kan inschrijven. In oktober sluit deze inschrijving. Nadat de inschrijving gesloten is zal de TC overgaan tot een te wensen teamindeling. Dit geschiedt altijd in goed overleg met captains of spelers.

De inschrijving worden altijd geplaatst bij de te spelen wedstrijden in de E-GOLF 4 U app. Naast het voornoemde wordt er ook altijd een extra item geplaatst op de site en wordt dit bekend gesteld in het FORE YOU nieuwsitem.

De NGF-competitie is een leuke en mooie competitie om te spelen. Want wie wil nou niet een spelend ambassadeur zijn van onze mooi en prachtige golfclub? Wilt u weten wie er dit jaar voor Golfclub de Lage Mors uitkomen, dan vind u de namen in het ledendeel onder NGF competitie.

Met vriendelijke groet, Roy Bierman
Vz. Technische Commissie