Lidmaatschap Golfclub de Lage Mors

Aanmelding als lid
Wanneer u lid wilt worden van Golfclub de Lage Mors - met of zonder baanrecht - vult u het aanmeldingsformulier voor de golfbaan en de golfclub volledig in. Hiermee geeft u tevens aan de jaarlijkse bijdrage op een nader te bepalen wijze te voldoen. Bij gespreid betalen is ook invullen van het SEPA-formulier nodig. Het/De ingevulde formulier(en) kunt u afgeven aan de receptie van het Aparthotel, per post opsturen, of als bijlage bij een e-mail aan [email protected]. Nadat u bent ingeschreven ontvangt u van het secretariaat van de Golfclub informatie over de clubactiviteiten, alsmede uw rechten en plichten als lid.

Beëindiging van het lidmaatschap
Opzegging van het lidmaatschap kan tegen het einde van het verenigingsjaar (1 januari t/m 31 december), met inachtneming van een opzegtermijn van vier weken. Deze opzegging dient schriftelijk/per e-mail te worden aangeboden aan het secretariaat van Golfclub de Lage Mors. Indien het lidmaatschap in de loop van een verenigingsjaar eindigt, vindt geen restitutie plaats van de jaarbijdrage of een deel daarvan.

Wijziging persoonlijke gegevens
Wijzigingen m.b.t. uw persoonlijke gegevens kunt u zelf aanbrengen op uw persoonlijke pagina nadat u bij E-Golf4U bent ingelogd, of kunt u doorgeven aan de ledenadministratie van de Golfclub via [email protected] .

Contributie van de golfclub
De contributie wordt elk jaar in de Algemene Ledenvergadering (ALV) vastgesteld. De NGF-bijdrage wordt door de NGF bepaald. De contributie voor een Gewoon Lid (full member), Jeugdlid of kennismakingslid bedraagt voor 2023:

GcdLM NGF Totaal
Lid volwassene € 49,50 € 19,00 € 68,00
Lid volwassene home course elders € 49,00 €   6,00 € 55,00
Jongeren 21 t/m 39 jaar € 41,00 € 19,00 € 60,00
Jongeren 18 t/m 20 jaar € 24,00 €   9,00 € 33,00
Jeugd 16 en 17 jaar € 24,00 €   9,00 € 33,00
Jeugd 16 en 17 jaar home course elders € 24,00 €  3,00 € 27,00
jeugd t/m 15 jaar € nihil  €  9,00 €  9,00
kennismakingsleden € 49,00 € 19,00 € 68,00
kennismakinsleden home course elders € 43,00 €  6,00 € 49,00

Leden vanaf 18 jaar ontvangen bij hun lidmaatschap van de baan twee greenfees voor een 18 holes ronde op de baan voor genodigden. Bij toetreding in de loop van het verenigingsjaar is het lid de volledige contributie over dat jaar verschuldigd.

Het is ook mogelijk om Registratielid van de golfclub te worden. Hieronder wordt verstaan een lid voor wie wel de handicapregistratie wordt bijgehouden maar die geen baanrecht koopt. Op onze baan spelen kan dan alleen na het kopen van een greenfee. Ook deze leden ontvangen bij hun lidmaatschap van de club twee greenfees voor een 18 holes ronde.

GcdLM NGF Totaal
 Registratielid                    € 71,00  € 19,00  € 90,00

Baanrecht = speelrecht op golfbaan de Lage Mors
Het gecombieerde baanrecht en contributie bedraagt voor 2023 € 875 voor full members / premium en € 730 voor full member / basis en moet worden voldaan aan de golfbaan. Het baanrecht staat los van de contributie van de golfclub, maar beiden worden gezamenlijk gefactureerd.
Voor andere informatie over het verschil tussen premium en basis zie golfbaandelagemors.nl/arrangementen/baan-club/lidmaatschap.

De inning van de contributie loopt - al dan niet samen met de inning van het baanrecht - via het Aparthotel Delden.