iGOLF MIX!-competitie

iGolf MIX! (voorheen NoBra) is een gezellige mixed-team-competitie van Nederland. Omdat hét doel van de MIX! is, om zoveel mogelijk golfers van alle niveaus op een laagdrempelige en ontspannen manier kennis te laten maken met golf in wedstrijd- én teamverband. * Een Mix van dames en heren die samen spelen; * Een Mix van serieus golf en veel gezelligheid; * Een Mix van ervaren en beginnende wedstrijdgolfers; * Een Mix van stableford en matchplay afdelingen.

Het team van De Lage Mors heeft gekozen voor stableford. Een poule bestaat uit 4 of 5 teams .
 De wedstrijden worden gespeeld op de home courses van de teams. Deze poule wedstrijden worden van april tot en met juni op doordeweekse dagen gehouden. De finalewedstrijden worden in augustus, september en oktober gespeeld. Een team kan uit maximaal 14 vaste spelers bestaan.
De wedstrijd wordt gespeeld met 6 personen, die ieder individueel een 18 holes stableford-ronde spelen. Na afloop van de wedstrijd tellen de beste vier stableford-scores van de eerste 9 holes en de beste vier van de tweede 9 holes mee voor de eindscore. Het wedstrijdteam varieert en wordt per wedstrijd vastgesteld zodat zoveel mogelijk teamleden een of meerdere wedstrijden kunnen spelen. Het hele team kan echter meedoen op de wedstrijddag. Speel je niet de wedstrijd , dan ben je reservespeler en kan je die dag een qualifyingkaart lopen.
De wedstrijddag wordt afgesloten met een gezamenlijke maaltijd .

De samenstelling van het team van de Lage Mors voor 2022 treft u aan in het ledengedeelte bij iGolf Mix!.

Voor meer informatie kan je terecht op de website van de IGolfMIX! , via e-mail [email protected] of tel. 0634 877 365.