Welkom!

Wij zijn een aantrekkelijke en gastvrije golfclub, waarbinnen de sfeer wordt gekenmerkt door de Twentse gemoedelijkheid. Vele commissies, bemenst door enthousiaste vrijwilligers, zorgen voor een bruisend verenigingsleven. Zo organiseren wij het hele jaar door onderlinge wedstrijden, worden regellessen gegeven, wordt de handicap van onze leden bijgehouden, kennen we golfbuddies, golfmentoren en marshals, doen we met een aantal teams mee aan NGF- en IGolfMIX! -competitie, en worden er periodiek evenementen georganiseerd.

Begin 2022 telde onze golfclub 655 leden. Dit is naast het voorgaande ook te danken aan de goede samenwerking met de eigenaars en exploitanten van de golfbaan, de golfschool, de pro‘s en de directie en medewerkers van het Aparthotel Delden (AHD), het bekende familiehotel in Twente.

Wij golfen op Golfbaan de Lage Mors. Deze baan ligt ingebed in het unieke Twickelse coulissenlandschap met eeuwenoude eiken, is de meest uitdagende baan in onze regio, en is onderdeel van AHD. De eigentijdse 9-holes par 70 baan, ontworpen door golfbaanarchitect Frank Pont, heeft mooie glooiende fairways, uitdagende waterpartijen en geonduleerde greens. De baan heeft op een aantal holes twee afslagplaatsen per kleur tee, zodat de tweede lus verrassend anders is.

Spelen op de Lage Mors is voor iedere golfer een ware belevenis. Dat moet u ten minste één keer hebben meegemaakt. Bovendien kunt u tijdens uw ronde volop genieten van de prachtige flora en fauna die de baan te bieden heeft. En na afloop bent u van harte welkom in de bar en het restaurant van AHD.

Wij ontmoeten u graag bij Golfclub de Lage Mors.

Michiel Faber, voorzitter